2013-04-14 |18:49:00 | Kategori:Allmänt

Det börjar väldigt sent :(

Nu hittade jag äntligen shemat för MTV Movie Awards, och den börjar så sent, som Oscarsgalan. Dek beror antagligen på att tiderna i USA och Sverige inte är samma. I alla fall, det börjar på röda mattan klockan 23.30, och själva showen börjar klockan 03.30
Jag hoppas verkligen att man kan hitta någon hemssida där man kan se den imorgon. Isåfall lägger jag ut videon.
Här är livestream länkar för envisa fans som tänker sitta uppe hela natten:
Länk 1
Länk 2
Länk 3
Länk4
Jag vet inte om den länken jag skrev om igår funkar, så testa dessa först!
Och HÄR är en länk för bakom kulisserna under hela showen!
När Liam kommer upp på scen och visar Catching Fire trailern, kommer TheHungerGamesExplorer.com lägga ut den på sin sida direkt, så vi väntar på den!
Det är verkligen väldigt synd att det börjar så himla sent! För vissa måste ju gå upp väldigt tidigt!
Källa
 
I vilket fall som helst: LYCKA TILL JEN!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: