2013-02-23 |21:55:31 | Kategori:Jennifer Lawrence

Det är därför vi älskar dig Jennifer!

Jennifer har blivt intevjuvad om sin "storlek" många gånger, och hon håller det inte hemligt alls. Det är det som gör att man verkligen ser på henne som en riktig människa, hon är rolig, avslappnad och säger alltid som det är. Det är kul att hon kan prata om sin "storlek" så lätt utan bekymmer och jag tror att det ökar på självförtroendet hos många tånåringar och fans, hon borde få något pris för det!
Jennifer var på en intervju med Heat magazine, de frågade henne varför hon tror att folk fascinerar sig på hennes kropp. Så här svarade hon:
"Jag tror att folk är fascinerade på bröst som studsar. De är så vana vid att se [falska]," skrattar hon.
Jennifer fortsatte att berätta att hon aldrig skulle banta sig "smal" för en roll.
"Jag tänker inte svälta ihjäl mig på grund av en roll. Jag väntar nästan på en roll som skrämmer mig till bantning, och det får bara inte hända! Jag är oövervinnlig!"
Innan Oscar Nominationen sa hon : "Att äta håller mig lugn, det hjälper alltid!"
Är det inte så modigt att bara prata såhär, rakt ut?
Det är därför vi älskar dig Jennifer!
//Emily.
En bild på hennes fantastiska kropp också!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: