2013-03-03 |15:55:00 | Kategori:Saoirse Ronan

Hanna

Igår såg jag filmen Hanna, måste säga att jag tyckte att den var bra. Saoirse är en underbara skådespelerska fick jag bevis för en gång till! Denna film är defennetivt inte min smak, men jag gillade den ändå! En sak är säker- Saoirse passar inte i blont, haha, var bara tvungen att säga det.
Handling:
Hanna handlar om en liten tjej som var född på ett speciellt sätt, hon skulle bli det perfekta vapnet, för när hon skulle befruktats så hade man tagit och gjort något typ med spermierna, så att hon skulle bli starkare, smartare och orädd. Sedan hade hon bott med sin pappa i typ skogen, och det fanns människor som tyckte att hon inte borde få leva. Så hon blev jagad, och när hon skulle träffas med sin pappa i Berlin. Men påvägen dit, så träffade hon några barn, som blev hennes kompisar. Hon berättade såklart för de vart hon skulle, och när de blev frågesatta så avslöjade de att hon skulle till Berlin. Så de "onda" kom såklart dit före pappan...
Jaja, den slutade med att Hanna överlevde och dödade alla de "onda", men pappan dog.:(
Haha, där får ni min CP sammanfattning!
 

Postat av: Elsa

Hej. Tack! :) Du har också fin blogg. :) Ja visst kan vi göra ett länkbyte. :)

Svar: Tack, lägger till dig nu)))
Bella och Emily

2013-03-03 @ 17:57:34
URL: http://avrillavignefanclub.blogg.se
Postat av: Marie

Hej! Jo det kan vi, med bild eller text? :)

Svar: Bildlänk, om det går bra??))))Vill du ha en speciell bild då?
Bella och Emily

2013-03-03 @ 18:32:54
URL: http://tvdsweden.blo.gg
Postat av: Marie

Ja bildlänk går bra, spelar ingen roll vilken bild, vill ni ha en speciell bild?

2013-03-06 @ 17:40:39
URL: http://tvdsweden.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: