2013-03-30 |00:29:00 | Kategori:Allmänt

Har sätt den nu!!!!!!

 
Det känns lite overkligt att ha sätt the host! Den var så bra, speciellt nu i efter han när jag tänker tillbaka på den!!!! Men jag måste nog se den igen, första gången är man så spänd för att man ska se den och det känns som att allt går så fort! Men den var verkligen, VERKLIGEN BRA! Värd att se! Men boken var bättre, kanske inte så konstigt.😊 SÅ SE DEN (och läs) OM DU INTE HAR GJORT DET ÄN!// Bella 😘
 
Hej!
Jag tyckte också att den var bra, fast början var väldigt osammanhängande och Melanies röst var lite irriterande, det var det var nog det sämsta, ibland när de pratade blev det som eko, typ. Men Saoirse var helt otrolig! Herregud! Och Max och Jake med. Jag måste erkänna att Jared är så mycket snyggare än Ian, men Ian passade i sin roll ändå. Och för er som inte har sett den än, så kanske ni inte förstår, (SPOILER) men på slutet, då Wanda får en ny kropp (Emily Browning)  blev jag sååå besviken! Jag tycker inte alls att hon passar i sin nya kropp... Neeej Saoirse vill vi ha tillbaka!!! Men annars tyckte jag att den var jättebra, missförstå mig inte! Superbra! Och jag håller verkligen med Bella, vill se den igen!!! :D
//Emily
 
Här har vi henne:
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: