2013-03-03 |14:00:00 | Kategori:Jennifer Lawrence

Intervju med Jennifer!

Jennifer Lawrence och Bradley Cooper gör snart varenda film tillsammans.

Men att det skulle vara ­något mer mellan paret än ­arbete tillbakavisar skådespelerskan i ”Du gör mig ­galen!”.

– Nyckeln till sexuell ­kemi är att ha noll sexuell kemi utanför vita duken, säger hon till Nöjesbladet.

Förutom den Sverigeaktuella dramakomedin som förra söndagen gav Jennifer, 22, en ­Oscar spelar hon också mot Bradley i Susanne Biers kommande ”Serena” och i ”Du gör mig galen!”-regissören David O Russells nästa film.

– Det kommer att vara ­udda att göra en film utan ­honom, säger hon.

Sen, som för att verkligen sätta punkt för spekulationerna, lägger hon till:

– Jag älskar Bradley och vi är goda vänner. Men så fort det är på riktigt är kemin som bortblåst.

Hon förnekar dock inte att romanser spirar på film­inspelningar.

– Det är som att vara på ­kollo. Massor av killar och ­tjejer som är hemifrån ett tag.

”Avskyr röda mattor”

På Oscarsgalan förra sön­dagen fick hon extra uppmärksamhet när hon föll i trappen, på väg för att hämta den gyllene statyetten.

Tydligen var det ingen tillfällighet.

– Jag är usel på att gå i ­höga klackar. Det är därför jag avskyr röda mattor, säger hon.

Förutom Bradley medverkar också Robert De Niro i den hyllade filmen om en ­nyutskriven mentalpatient som träffar en tjej med problem.

– Han kan verka lite otäck, men det är bara tills man lär känna honom. Han är gullig och charmig och underbar att jobba med, säger hon.

Jennifer fick sitt breda ­genombrott när hon i fjol ­spelade Katniss Everdeen i ”Hunger games”.

– Livet ändrades bokstavligen över en natt. När filmen släpptes åkte jag till mataffären på morgonen och köpte kaffe och smoothies, som jag alltid brukade göra. Då stod det 15 paparazzi ­utanför.

Pinsam dansstil

Just nu är hon mitt uppe i ­inspelningen av uppföljaren, ”Catching fire”, i Hawaii.

– Jag tränade stenhårt inför inspelningen. Det var stuntscener, yoga och viktträning. Jag körde tre pass om dagen.

Något hon inte lärt sig ­bemästra är dans, trots att hon och Bradley tränade massor inför en av nyckelscenerna i ”Du gör mig galen!”.

– Min dansstil är pinsam, kanske det värsta någon sett. Jag dansar som en mamma på en skoldans.

– Bradley däremot är en skicklig dansare. Det måste ha varit skitjobbigt för ­honom för jag hade noll koll på armar och ben.

Kanske är hon bättre än hon tror – för han återvänder ju till hennes sida gång på gång.

 

Älskar den här intervjun! Den e så Jennifer!  Just det, Bradley Cooper, huh?

Det blir bra, han e snygg!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: