2013-03-04 |18:37:00 | Kategori:Skvaller och rykten

Jennifer Lawrence <3 Harry Styles? WTF???

Nu går det RYKTEN om att Harry Styles från One Direction är "in love" med Jennifer Lawrence, vilket är oaceptabelt i min värld! Haha, jag är så hård. Nej, men det är okej att han blir "in love" med Jennifer, men hon får absolut inte visa något intresse tillbaka. Han är inte särskillt snygg, måste jag säga. Tyvärr asså. Men det är bara min åsikt. Självklart. Ryktet lyder så att Harry blev kär i henne när hon fick sitt pris på Oscargalan, han gillar tydligen tjejer som roar och är lite avslappnade och roliga. Men allvarligt, Jennifer förtjänar någon bättre! Still my opinion
Harry frågar tydlingen Jennifers närmaste vänner om henne, hur hon är och så. Och han tänker träffa henne så fort de hamnar i samma stad.
Så vad tror ni? Lawles? Haha, min fantasi går FÖR långt. Nej, men det är bara SKVALLER från tidningen Splash News. Glöm inte det... Och tro inte på något annat än bildbevis!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: