2013-05-22 |19:53:00 | Kategori:Awards och nominationer

Teen Choice Awards

Teen Choice Awards listan 2013 är nu ute, och Saoirse är med i en kategori!!!! Jag tycker att det är kul för att hon brukar inte vara så social, men en sak som är JÄTTE konstig... JENNIFER SAKNAS! Asså, om jag abar kunde uttrycka hur ARG jag är, jag menar... DET ÄR JU JENNIFER LAWRENCE vi snackar om! 
 
Choice Movie Actress: Sci-Fi/Fantasy
Mila Kunis, "Oz the Great and Powerful"
Gwyneth Paltrow, "Iron Man 3"
Saoirse Ronan, "The Host"
Kristen Stewart, "The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2"
Michelle Williams, "Oz the Great and Powerful"
 
Rösta på henne på teenchoiceawards.com!
 

Postat av: The mortal Instruments Sverige

Hej! Lust att göra ett länkbyte?

2013-05-22 @ 19:55:04
URL: http://themortalinstruments.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: