2013-04-05 |19:47:58 | Kategori:Saoirse Ronan

Saoirses favorit film!

Saoirses favoritfilm är Clueless!
  
Såhär säger hon: 

Om när hon först såg filmen

"Jag såg Clueless nog när jag var ca 8 eller 9 år gammal. Och jag hade vissa filmer som jag skulle somna så det var Clueless under ganska lång tid, och jag brukade bara titta på det varenda kväll och visste varenda linje, varje enda anbud. "

Om varför hon älskar föreställningar i Clueless

"Föreställningen av Alicia Silverstone är så typ av, det är så äkta, verkar det som, du vet, um, det är som människor som du ser i dalen, du vet? Föreställningarna var så typ av färskt och timing och allt var så stor från varje person som jag tror att det kommer att pågå mycket länge. "

Källa





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: