2013-07-26 |01:35:00 | Kategori:Allmänt

Photoshoot

 
 
 

Postat av: Anonym

Hej :)
Jag har följt eran blogg dagligen några månader nu, bara för att få veta mera om Jennifer. Eran blogg äger värkligen! Men jag har aldrig förstått vem den dära Kendall Nicole Jenner är, för jag aldrig sett en film med henne. Men nu för ett tag sedan bestämde jag mej för att se "The host".
Filmen var ju sååååååå himla bra, så jag måste fråga, kommer det en 2:a ??
:)

Svar: Hej! Vad roligt det är att höra! Ja, the host var verkligen jättebra! ♡ kendal är en modell; och har absolut inget med bloggen att göra. Det var bara så att när vi fick vår design så var kendall skriven som test och vi har inte tagit bort det, vilket jag ska göra. Haha. Vi vet faktiskt inte om det kommer en tvåa. När man filmade The Host trodde man att den skulle bli lika framgångsrik som Twilight blev. Vilket tyvärr inte hände, och det handlar ju mycket om pengar. Så, ja. Man vet liksom inte :) Tack för fina kommentaren, kram, Emily.
Bella och Emily

2013-07-28 @ 02:31:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: