2013-03-08 |20:27:00 | Kategori:Jennifer Lawrence

Jennifer Lawrence: Jag loskade på dem

Hon har vunnit både en Oscar och en hel filmvärld med sin jordnära attityd.
Men under uppväxten hade Jennifer Lawrence det tuffare.
Som barn blev hon mobbad av skolkamraterna.
– Oroa dig inte för "bitcharna", det kan vara ett bra motto, för du kommer träffa sådana människor hela sitt liv, säger hon till brittiska The Sun.

Jennifer Lawrence har gång på gång hyllats för sina insatser i filmer som "Silver Linings Playbook", som har den svenska titeln "Du gör mig galen", "Hunger games" och "Winter's Bone" från 2010.

Men lika omtyckt har hon blivit för att vara raka motsatsen till många unga Hollywood-stjärnor.

Hon snubblar under Oscargalan, spiller ner klänningen under Screen Actors Guild Award och skämtar friskt i intervjuer.

I en intervju med brittiska The Sun berättar Jennifer Lawrence om kändisskapet och uppväxten i Louisville, Kentucky.

– Jag bytte skola ofta när jag gick i lågstadiet eftersom en del tjejer var elaka, berättar hon för The Sun.

"Jag loskade på dem"
I mellanstadiet blev det bättre men utfrysningen fortsatte. Jennifer minns hur en klasskompis gav henne inbjudningar till sin födelsedagsfest att dela ut - utan att bjuda in Jennifer själv.

– Men det var lugnt, jag loskade på dem och slängde dem i papperskorgen, säger Jennifer Lawrence.

Istället ägnade hon sig åt annat under uppväxten.

Jennifer Lawrence trivdes bäst i skogen hemma i Kentucky, inte helt olikt hennes karaktär Katniss Everdeen i "Hunger Games".

Och i dag står hon inte utan inbjudningar till fester.

"En av de mest icke talangfulla"
Allt började när hon som fjortonåring upptäcktes av en talangscout i New York.

– Vi åkte för att få det ur hennes system, har mamman tidigare sagt i en intervju med lokaltidningen Louisville Magazine.

Jennifer Lawrence blev stoppad av en man, på jakt efter en modell till en H&M-reklam, när familjen turistade på Union Square.

Därefter började agenterna ringa och resten är historia.

Men för The Sun berättar Lawrence att hon som ung drömde om att bli läkare, lärare eller brandman.

Idag är hon dock säker på sitt karriärval.

– Jag är en av de mest icke talangfulla människorna som finns. Skådespelandet är det enda jag kan göra, och jag vet inte ens om jag vet hur jag ska göra det, säger Jennifer till The Sun.

Om de där mobbarna bara visste vad att Jennifer i framtiden skulle bli en super snygg och känd skådis!!! // Bella





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: