2013-03-31 |23:41:23 | Kategori:Jennifer Lawrence

Visste ni att...

... Det var Jennifers mamma som puttade in henne till Hungergames rollen? Det är sant i alla fall... Jennifer kunde knapt bestämma sig till att ta rollen eller inte, förns hon tog några råd med mamma. Sweet<3
Läs intervjun nedan:
Hon förklarade: "Det är verkligen sällsynt att säga ja till något som helt kommer att förändra ens liv när man är nöjd med sitt liv och vet inte om man vill att det förrändras..."

"Jag har alltid haft denna imaginära framtid där jag skulle vara en fotboll mamma som drev en mini-van och mina barn skulle vara normala."

"Det bara passade inte att ta på en gigantisk franchise. Så det tog mig tre dagar att bestämma, och varje dag kom ett annat svar. Tills jag äntligen pratade med min mamma."

"Jag skulle egentligen bara göra indie filmer innan, och hon sade:" Varje gång folk frågar varför du inte gör studio filmer kan du alltid säga att det är för att du inte bryr dig om storleken på filmen, och att du bryr dig om historien och karaktären. Men du är en hycklare, eftersom du nu har en historia och en karaktär som du älskar, men du säger inte ja till det på grund av storleken på det "
"Så jag sa JA!"
källa 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: