2013-05-28 |23:09:00 | Kategori:Blyzantium

Glasgow Film Festival

Saoirse Ronan och Gemma Arterton på Glasgow Film Festival och presenterar "Byzantium".

Jag vet ärligt talat inte när det här var, haha, det kanske är hur gammalt som helst! Blev bara glad när jag såg något om Saoirse.


Postat av: Anonym

Jag såg The Host på swefilomer nyss! Och den var såååå galet BRA! Jag bara älskade den!!!!! Helt otrolig! Min nya favoritfilm!!!! Älskar eran blogg otroligt mycket och är ett jättestort fan av hungespelen och Jennnifer Lawrence!!!

Svar: Hej! Jag vet! Filmen var as bra! Verkligen super bra!! Har du läst boken? Om inte, läs den!! Den är till och med bättre än filmen! Tack så hemskt mycket! Du förstår inte hur glad man blir av sådana här kommentarer, man vill bara blogga, blogga, blogga! Ja, vi är också väldigt stora fans av Jen och Hungerspelen, det är ju därför vi bloggar om henne, jätte roligt att du också är ett så stort fan ;) Tack igen!!
Bella och Emily

2013-05-30 @ 16:19:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: