2013-09-08 |22:12:00 | Kategori:Allmänt

Sista inlägget

Varför känns det lite sorglig att behöva säga att det här är det sista inlägget på lawronan, kanske för att det här var vår första blogg? Jag vet inte, men iallafall, Jennifer Lawrence bloggen är klar! Och jag räknar med att vi ses där ;)
Det har varit tack vare er det har varit så kul att blogga, men jag har inte tänkt hålla något farväl - även om det typ blev det nu - för vi ses ju på våra nya bloggar! Jenlawrence.webblogg.se och Emmawatson.webblogg.se.
Så kika in där och säg vad ni tycker.
Tack för en underbar tid här, KRAM! //Bella

 
PS/ Lawronan.blogg.se kommer inte tas bort, och vi har även lagt till arkivet från denna blogg till jenlawrence.webblogg.se! Så på nåt sätt lever denna blogg, bara förflyttas :)
KRAAAAAMM!!!
 
 
 

 


Postat av: Lady Antebellum Sweden

Hejsan,

Vi har ju ett länkbyte tillsammans och eftersom att ni inte kommer att fortsätta blogga här, tänker vi avsluta länkbytet inom kort. Däremot om ni skulle vilja göra ett länkbyte för någon (eller båda) av nya bloggarn kan vi byta ut det ni har mot det nya.

Lycka till på de nya bloggarna :)

Svar: Hej! Vi förstår att ni inte lägre vill ha länkbytet. Men jag lägger gärna till er på våra andra bloggar :) Kram, Emily
Bella och Emily

2013-09-15 @ 22:42:47
URL: http://ladyantebellum.blogg.se
Postat av: Lady Antebellum Sweden

Då säger vi så :) Vi byter ut länken som vi har mot två för de nya bloggarna.

Svar: Oki :)
Bella och Emily

2013-09-19 @ 16:15:32
URL: http://ladyantebellum.blogg.se/
Postat av: Lady Antebellum Sweden

Vi har lagt till de två nya bloggarna.

Svar: Jag ber så mycket om ursäkt att det dröjer så länge! Jag ska försöka hinna lägga till er idag! :)
Bella och Emily

2013-10-11 @ 11:14:52
URL: http://ladyantebellum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: