2013-03-02 |21:21:09 | Kategori:Frågor och svar

Frågor och svar

 
Jag har letat lite för att svara på detta, och det blev ju lite svårt, för att Saoirse verkar innte alls ha något kärleksliv nu, utom sin familj. Och hon säger också såhär:
"Mitt personliga liv är privat, och för mig är det så att folk känner mig för de filmer som jag är med  i, mer än vem jag är i verkligheten. Men på samma gång kommer jag inte att helt sätta upp en barriär. Jag förstår att människor är intresserade av vem jag är, och jag tycker det är kul att veta vem en person är.
Men jag skulle definitivt inte att ge bort min familjs hemligheter eller något. Det kärlekslivet verkar vara en sådan fascination för medierna nu också. Om någon har gjort tillräckligt intressanta saker så ska man inte behöva veta om det. Och jag tror inte det är så intressant, att vara ärlig, "förklarade hon.
Ni får en tröstbild:
 
Ja, som ni ser så funkade detdär inte så bra... Men Jennifer däremot:
 
Hon har varit ihop med Nocholas Hoult, de träffades under inspelningen av X-man. Jag kan inte säga att jag tycker synd om att de har gjort slut. Just det! De har gjort slut, Jennifer är fri! Passa på killar! Återgår till varför jag inte tycker att det är synd att de har gjort slut: Jo, han är jätteful (min åsikt) och jag tycker att Jennifer är värd någon bättre (min åsikt). Ja, här får ni några bilder på de tillsammans!
Tryck för att få bilderna större:
 
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: